4 maj 2012

I dag var Fiffi på lite egentid borta hos Jäger och kompani..



Måste bara sätta in Olivia och Jäger som valp de kunde minsann busa de oxå, sådan mamma såndan dotter..Skilnaden är att Olivia hade mycket mera päls;-)


Det tyckte hon var jätte skoj, vi följde med upp till djuraffären och valde Fredagsgodis till hela gänget, det blev strupar i dag och sen hittade vi ett nytt slags färskfoder med ben och brosk. Frysta, som ska tinas och sen ätas upp alltihop, då blir både tänderna renare och magarna mätta, plus att det känns som lyx för mina cockrar...

Så det blir Lördags godiset, smaskens sa flickorna bara de tittade på förpackningen....

I fm trimmade jag Picadollas...han och Wille är så lika varandra...

Ha en HÄRLIG helg....

1 kommentar:

  1. Bulle the Bulldozer4 maj 2012 kl. 22:15

    Visst är han en kul kille, den där stilige Jäger
    men nog är jag väl ändå Din favoritbuskompis??!!
    Var så skoj när jag hälsade på er och i villervallan trodde det var vilde Wille! Picasso är också en härlig kille (utom när han tar MINA pinnar). Han blev jättefin!
    Önskar er alla en skön helg!

    SvaraRadera